apoteket musik

Nästa efterlysning →

tor, 8 november 2012 kl. 21:40

vad heter den nya apotekets låt? Någon?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 9 november 2012 kl. 02:57

Bad Religion - 21st Century Digital Boy

Anonymous,

fre, 9 november 2012 kl. 05:56

Är det deras version dock? Den känns långsammare, plus att jag har svårt att tro att ett vänsteraktivistiskt punkband skulle sälja sin musik till en svensk reklamfilm :P

Anonymous,

fre, 9 november 2012 kl. 17:57

Ja, det är deras men dom har ändrat hastigheten lite för att den ska synka bättre med reklamfilmen. Dom har tillstånd, och man får väldigt mycket cash så inte ens dom tackar nog nej...

ANNONS: