Runt 2009 (tror jag) Gick det en reklam under sommaren som gick hela tiden. Det var några killar i en skog som spelade nån låt. Kommer Inte ihåg vad det var reklam för. Låten blev rätt populär, Någon som vet vad låten hette? Jag tror de gick på tv3 och tv6
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Reklam från runt 2009
Nästa efterlysning →mån, 5 november 2012 kl. 15:50