Vad heter låten i slutet? "Han tog av sig sin kavaj"

Nästa efterlysning →

sön, 4 november 2012 kl. 21:24

Låten som spelas i slutet med Lasse Berghagen. "Han tog av sig sin kavaj" Remixen som jag är ute efter.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

mån, 23 januari 2023 kl. 10:05

kavajlåt

Anonymous,

mån, 5 november 2012 kl. 02:50

Finns redan med svar flera gånger, det är bara ca 5 sekunder som gjordes för reklamen.

Anonymous,

mån, 5 november 2012 kl. 02:59

Svar direkt från AMF Pension:

"Vi har fått ok från Lasse Berghagen att göra en kort remix av hans låt "En kväll i juni" och den är mixad av Mattias Tegnér. Den finns inte i fullängdsversion utan vi har bara fått ok på att använda dessa sekunder som visas i TV."

Anonymous,

tis, 6 november 2012 kl. 04:22

Fan va fattigt =) Jaja tack för svar :D

ANNONS: