Det har kommit en ny Mercedes reklam. MEN vad är det för låt som spelas ?? Någon som vet ? Hårdrock av nåt slag....
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Ny Mercedes reklam !!
Nästa efterlysning →sön, 4 november 2012 kl. 11:02
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Millizan,
tis, 6 november 2012 kl. 03:22
Aaa...Tack så mycket !!! :))
Anonymous,
tis, 6 november 2012 kl. 02:23
Har sökt samma svar som dig och fått svar av arbetskamrat som kan det mesta inom området. Låten heter Walk med Pantera;)