Ny Mercedes reklam !!

Nästa efterlysning →

sön, 4 november 2012 kl. 11:02

Det har kommit en ny Mercedes reklam. MEN vad är det för låt som spelas ?? Någon som vet ? Hårdrock av nåt slag....

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 6 november 2012 kl. 02:23

Har sökt samma svar som dig och fått svar av arbetskamrat som kan det mesta inom området. Låten heter Walk med Pantera;)

Millizan,

tis, 6 november 2012 kl. 03:22

Aaa...Tack så mycket !!! :))

ANNONS: