Är det någon som vet vad låten i klippet heter? Har mailat tv4, och dom är inte villiga alls till att ge ut namnet på låten :( http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=starka_kanslor_under_freeze...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Big brother
Nästa efterlysning →tor, 1 november 2012 kl. 14:06
Anonymous,
tor, 1 november 2012 kl. 20:14
Uj vilket klipp, man fick ju lite tårar i ögonen... vet tyvärr inte vilken låt det är