bioreklam, vete~

Nästa efterlysning →

tor, 1 november 2012 kl. 01:46

Blir lite galen, reklamen som alltid visas innan filmen på bio.. man får se när dom sår nått litet frö och så skördar dom vete och sen får man se när folk lagar massa olika mat... vad är de för låt? ._O

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 1 november 2012 kl. 17:05

Det är reklam för Lantmännen, låten är skön men specialskriven för deras reklam och finns tyvärr inte att få tag på. Det finns ingen längre låt.

Reklamen:
https://www.youtube.com/watch?...

Anonymous,

tor, 1 november 2012 kl. 17:10

Eller jo, den är specialskriven men det släpptes faktiskt en tre minuter lång version minns jag nu, kolla här:

http://www.reklammusik.se/?q=n...

ANNONS: