TV6 låt

Nästa efterlysning →

mån, 29 oktober 2012 kl. 18:09

Kan inte hitta låten som är med i TV6s reklam anger manegments säsongsavslutning. Den som sjunger, "Ouuhar" eller nått! Kan inte förklara det riktigt men jag tycker den är fett bra! Snälla hjälp!!! Hälsningar Philip !

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 30 oktober 2012 kl. 21:56

White sky - Vampire Weekend

ANNONS: