Kan inte hitta låten som är med i TV6s reklam anger manegments säsongsavslutning. Den som sjunger, "Ouuhar" eller nått! Kan inte förklara det riktigt men jag tycker den är fett bra! Snälla hjälp!!! Hälsningar Philip !
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
TV6 låt
Nästa efterlysning →mån, 29 oktober 2012 kl. 18:09
Anonymous,
tis, 30 oktober 2012 kl. 21:56
White sky - Vampire Weekend