Vad heter låten som spelas för reklamen för Windows 8? Försöker hitta men nej.. Skulle va grymt om någon visste vad det va för låt :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Microsoft/ Windows 8
Nästa efterlysning →lör, 27 oktober 2012 kl. 19:21
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
xlnt,
sön, 28 oktober 2012 kl. 07:24
la in den i arkivet tidigt idag de är inte så snabba med att bekräfta.
http://www.youtube.com/watch?v...
Andreas,
sön, 28 oktober 2012 kl. 13:37
Ber om ursäkt för detta. Låten är uppe nu!
Tack
/Admin
Anonymous,
sön, 28 oktober 2012 kl. 02:30
Efter noggrant sökande så har jag hittat den. Lenka - Everything at once.
Otroligt bra artist, du tycker nog om hennes andra låtar också