Microsoft/ Windows 8

Nästa efterlysning →

lör, 27 oktober 2012 kl. 19:21

Vad heter låten som spelas för reklamen för Windows 8? Försöker hitta men nej.. Skulle va grymt om någon visste vad det va för låt :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 28 oktober 2012 kl. 02:30

Efter noggrant sökande så har jag hittat den. Lenka - Everything at once.
Otroligt bra artist, du tycker nog om hennes andra låtar också

xlnt,

sön, 28 oktober 2012 kl. 07:24

la in den i arkivet tidigt idag de är inte så snabba med att bekräfta.
http://www.youtube.com/watch?v...

Andreas,

sön, 28 oktober 2012 kl. 13:37

Ber om ursäkt för detta. Låten är uppe nu!
Tack

/Admin

ANNONS: