Undrar vilken låt som Subaru använt i sin reklam för vinterkampanjen? Låter lite som sällskapsresanstil
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Subaru vinterkampanj
Nästa efterlysning →ons, 24 oktober 2012 kl. 16:48
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 26 oktober 2012 kl. 01:54
Det är specialskriven musik i typ "Sällskapsresan"-stil.
Anonymous,
ons, 24 oktober 2012 kl. 22:31
oh, den jag letade jag också efter.