Subaru vinterkampanj

Nästa efterlysning →

ons, 24 oktober 2012 kl. 16:48

Undrar vilken låt som Subaru använt i sin reklam för vinterkampanjen? Låter lite som sällskapsresanstil

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 24 oktober 2012 kl. 22:31

oh, den jag letade jag också efter.

Anonymous,

fre, 26 oktober 2012 kl. 01:54

Det är specialskriven musik i typ "Sällskapsresan"-stil.

ANNONS: