Vad heter låten som spelas i SOS Barnbyars reklam? Det är inga lyrics. Om jag inte minns fel är det ett pianostycke.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
SOS Barnbyar
Nästa efterlysning →ons, 17 oktober 2012 kl. 03:14