Man ser svenska simmare t.ex. Therese Alshammar och andra sen spelas det en skön låt i bakgrunden. Någon som har en susning? Skriv här! :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Världscupen i Simning i Moskva
Nästa efterlysning →tis, 16 oktober 2012 kl. 21:30