Kia radioreklam

Nästa efterlysning →

ons, 17 oktober 2012 kl. 22:01

Tja Måste hitta en låt som är med i kias radioreklam som går nu. Det är en kvinnoröst som säger typ "Om vi skulle göra en bilreklam så skulle den låtit såhär: "mmmmmmmm... bil!" men istället har vi valt att prata om den" Och i bakgrunden hörs det ett klassiskt musikstycke som brukar vara med i filmer. Lite opera röster är med i den. Någon som vet?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 18 oktober 2012 kl. 03:41

Blomsterduetten kallas den, eller "Flower Duet"

Anonymous,

tor, 18 oktober 2012 kl. 03:42

...Ur operan Lakmé av Léo Delibes.

Anonymous,

tor, 18 oktober 2012 kl. 03:44

TACK så mycket!
Har letat överallt.

Ni är underbara :)

ANNONS: