Tja Måste hitta en låt som är med i kias radioreklam som går nu. Det är en kvinnoröst som säger typ "Om vi skulle göra en bilreklam så skulle den låtit såhär: "mmmmmmmm... bil!" men istället har vi valt att prata om den" Och i bakgrunden hörs det ett klassiskt musikstycke som brukar vara med i filmer. Lite opera röster är med i den. Någon som vet?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Kia radioreklam
Nästa efterlysning →ons, 17 oktober 2012 kl. 22:01
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 18 oktober 2012 kl. 03:42
...Ur operan Lakmé av Léo Delibes.
Anonymous,
tor, 18 oktober 2012 kl. 03:44
TACK så mycket!
Har letat överallt.
Ni är underbara :)
Anonymous,
tor, 18 oktober 2012 kl. 03:41
Blomsterduetten kallas den, eller "Flower Duet"