Sändes 2012-10-05 på TV4 i den andra (tror det) reklampausen av X-factor. Enda jag minns var en mycket fin brun Volvo XC90, skulle uppskatta en länk till reklamklippet.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
XC Travels reklam TV4
Nästa efterlysning →lör, 6 oktober 2012 kl. 11:51
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 8 oktober 2012 kl. 05:02
Tack så mycket!
Anonymous,
sön, 7 oktober 2012 kl. 04:45
Finns på Youtube. Musiken är specialskriven kan jag tillägga.
www.youtube.com/watch?v=84lO96...