vad heter låten som går nu på 6an, gör reklam för deras humorkväll på måndagar (Tack gode gud det är Måndag) ?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Tack gode gud det är Måndag
Nästa efterlysning →fre, 12 oktober 2012 kl. 20:16
Anonymous,
ons, 17 oktober 2012 kl. 22:04
Baby keep smiling - Lou Bega