Reklam om ny app för att hjälpa till att kontrollera drickande och utbudet.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nötknäpparen?
Nästa efterlysning →lör, 29 september 2012 kl. 17:36
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonym,
lör, 15 december 2018 kl. 10:42
The nutcracker
Anonymous,
sön, 30 september 2012 kl. 01:30
Det är inte Tjajkovskijs stycke men reklamlåten, som är specialskriven för Systembolaget, är VÄLDIGT inspirerad av "Dance Of The Sugar Plum Fairy" (karamellfens dans).
Anonymous,
sön, 30 september 2012 kl. 01:32
Besvarade förresten denna fråga för två år sedan också:
Anonymous,
sön, 30 september 2012 kl. 03:05
Tack så mkt för att du hjälpte mig med den här nöten!
Anonym,
lör, 3 juli 2021 kl. 11:45
Nötknäpparen