Nån som vet vad introlåten till Hockeykväll på SVT2 heter? http://www.svtplay.se/video/320021/27-9-22-15 //Anton
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Intro låten till hockeykväll på SVT2
Nästa efterlysning →fre, 28 september 2012 kl. 03:23
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 28 september 2012 kl. 18:48
Alltså detta, finns bara den musiken som här här - anpassad till vinjettens grafik
Anonymous,
fre, 28 september 2012 kl. 16:22
Det är den specialskrivna vinjettmusiken till Hockeykväll... det är ingen låt som går att få tag på, gjord för deras program - om det är den du menar som spelas samtidigt som programmets logga visas och programledaren börjar prata.