Intro låten till hockeykväll på SVT2

Nästa efterlysning →

fre, 28 september 2012 kl. 03:23

Nån som vet vad introlåten till Hockeykväll på SVT2 heter? http://www.svtplay.se/video/320021/27-9-22-15 //Anton

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 28 september 2012 kl. 16:22

Det är den specialskrivna vinjettmusiken till Hockeykväll... det är ingen låt som går att få tag på, gjord för deras program - om det är den du menar som spelas samtidigt som programmets logga visas och programledaren börjar prata.

Anonymous,

fre, 28 september 2012 kl. 18:48

Alltså detta, finns bara den musiken som här här - anpassad till vinjettens grafik

http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: