är det någon som vet vad låten som är i TV3s reklam för Revenge heter som går på tv just nu? Den är ganska lugn och det är en tjej som sjunger
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Revenge
Nästa efterlysning →sön, 30 september 2012 kl. 21:39
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 9 oktober 2012 kl. 10:22
Låten heter "seven devils" med Florence+The machine
Anonymous,
ons, 10 oktober 2012 kl. 06:34
Jag tror att låten som eftersöks är den som spelades i trailern inför säsongspremiären, och det är inte Florence
Anonymous,
tor, 11 oktober 2012 kl. 21:21
Vem är det då?? Och vad heter låten??
Anonymous,
fre, 9 november 2012 kl. 04:37
Kan vara Riverside - Agnes obel
Anonymous,
tor, 4 oktober 2012 kl. 20:48
Undrar också :(
Anonymous,
fre, 5 oktober 2012 kl. 21:58
TROR det äe florence and the machine ..? Vet dock inte vilken låt.. :(
Annaaaa,
ons, 1 januari 2014 kl. 23:52
Girl with one eye - Florence + the machine