Revenge

Nästa efterlysning →

sön, 30 september 2012 kl. 21:39

är det någon som vet vad låten som är i TV3s reklam för Revenge heter som går på tv just nu? Den är ganska lugn och det är en tjej som sjunger

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Annaaaa,

ons, 1 januari 2014 kl. 23:52

Girl with one eye - Florence + the machine

Anonymous,

tis, 9 oktober 2012 kl. 10:22

Låten heter "seven devils" med Florence+The machine

Anonymous,

ons, 10 oktober 2012 kl. 06:34

Jag tror att låten som eftersöks är den som spelades i trailern inför säsongspremiären, och det är inte Florence

Anonymous,

tor, 11 oktober 2012 kl. 21:21

Vem är det då?? Och vad heter låten??

Anonymous,

fre, 9 november 2012 kl. 04:37

Kan vara Riverside - Agnes obel

Anonymous,

tor, 4 oktober 2012 kl. 20:48

Undrar också :(

Anonymous,

fre, 5 oktober 2012 kl. 21:58

TROR det äe florence and the machine ..? Vet dock inte vilken låt.. :(

ANNONS: