I reklamen imorse under nyhetsmorgon, hann inte se vad det va reklam för, men de snackade om men in black II. Vad heter låten de spelade under reklamen?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Men in black
Nästa efterlysning →sön, 30 september 2012 kl. 15:20
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
sön, 7 oktober 2012 kl. 16:20
ÅH TACK! Nu kan jag springa en kilometer längre med den i öronen! :)
Anonymous,
tor, 4 oktober 2012 kl. 02:20
Antar att det är Pitbull - Back in Time, som du letar efter :)