Men in black

Nästa efterlysning →

sön, 30 september 2012 kl. 15:20

I reklamen imorse under nyhetsmorgon, hann inte se vad det va reklam för, men de snackade om men in black II. Vad heter låten de spelade under reklamen?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 4 oktober 2012 kl. 02:20

Antar att det är Pitbull - Back in Time, som du letar efter :)

Anonymous,

sön, 7 oktober 2012 kl. 16:20

ÅH TACK! Nu kan jag springa en kilometer längre med den i öronen! :)

ANNONS: