X-Factor

Nästa efterlysning →

sön, 23 september 2012 kl. 11:28

Någon som vet vad låten heter som spelas i bakgrunden i reklamen för sön-tis där de visar en kille som heter Alex

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 23 september 2012 kl. 17:17

The script - hall of fame ft Will.I.am

Anonymous,

sön, 23 september 2012 kl. 17:52

Jaaa den vae det. Tack för hjälpen

Anonymous,

sön, 23 september 2012 kl. 17:30

Fanns ju redan två efterlysningar om precis samma trailer... det kanske räcker ;)

Anonymous,

sön, 23 september 2012 kl. 17:52

Gällde inte samma

ANNONS: