Någon som vet vad låten heter som spelas i bakgrunden i reklamen för sön-tis där de visar en kille som heter Alex
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
X-Factor
Nästa efterlysning →sön, 23 september 2012 kl. 11:28
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
sön, 23 september 2012 kl. 17:52
Jaaa den vae det. Tack för hjälpen
Anonymous,
sön, 23 september 2012 kl. 17:30
Fanns ju redan två efterlysningar om precis samma trailer... det kanske räcker ;)
Anonymous,
sön, 23 september 2012 kl. 17:52
Gällde inte samma
Anonymous,
sön, 23 september 2012 kl. 17:17
The script - hall of fame ft Will.I.am