Vad heter låten som spelad i bakgrunden till x factors reklam? :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
X factor reklam låt
Nästa efterlysning →tor, 20 september 2012 kl. 19:02
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 21 september 2012 kl. 04:22
Finns ju en efterlysning redan, bara några rader ner från din ;)
Anonymous,
lör, 22 september 2012 kl. 03:29
Det är inte samma låt som den andra efterlysningen ju :)
Anonymous,
lör, 22 september 2012 kl. 04:02
Nej, men efterlysningen gäller samma låt! Äh, det spelar ingen roll.. :)
Anonymous,
fre, 5 oktober 2012 kl. 14:07
The script "hall of fame":-)