X factor reklam låt

Nästa efterlysning →

tor, 20 september 2012 kl. 19:02

Vad heter låten som spelad i bakgrunden till x factors reklam? :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 5 oktober 2012 kl. 14:07

The script "hall of fame":-)

Anonymous,

fre, 21 september 2012 kl. 04:22

Finns ju en efterlysning redan, bara några rader ner från din ;)

http://reklammusik.se/?q=node/...

Anonymous,

lör, 22 september 2012 kl. 03:29

Det är inte samma låt som den andra efterlysningen ju :)

Anonymous,

lör, 22 september 2012 kl. 04:02

Nej, men efterlysningen gäller samma låt! Äh, det spelar ingen roll.. :)

ANNONS: