reklam för x-factor vad som kommer hända måndag den 17/9 , när fyra tjejer står i början och berättar vad dem heter.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
x-factor måndag
Nästa efterlysning →sön, 16 september 2012 kl. 23:21
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 18 september 2012 kl. 03:21
Faaaan va bra du e också letat efter den!!!
Anonymous,
tis, 18 september 2012 kl. 04:56
ååååh ja !! tack så mycket :)
Anonymous,
tis, 18 september 2012 kl. 01:36
http://www.youtube.com/watch?v... - Denna va? )