x-factor måndag

Nästa efterlysning →

sön, 16 september 2012 kl. 23:21

reklam för x-factor vad som kommer hända måndag den 17/9 , när fyra tjejer står i början och berättar vad dem heter.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 18 september 2012 kl. 01:36

http://www.youtube.com/watch?v... - Denna va? )

Anonymous,

tis, 18 september 2012 kl. 03:21

Faaaan va bra du e också letat efter den!!!

Anonymous,

tis, 18 september 2012 kl. 04:56

ååååh ja !! tack så mycket :)

ANNONS: