vad heter låten som spelas i bakgrunden på reklamen för X-factor just nu?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
X-factor
Nästa efterlysning →fre, 14 september 2012 kl. 21:59
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 15 september 2012 kl. 04:36
ÅH TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR SVARET!!!! Underbart <3
Anonymous,
lör, 15 september 2012 kl. 03:23
Hall of fame - the script ft. will.i.am