låten i nya suzuki swift reklamen.

Nästa efterlysning →

ons, 12 september 2012 kl. 21:52

söker låten i suzuki swift reklamen... det är någon rockabilly låt antar jag.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 13 september 2012 kl. 04:30

Kollat upp det men finns konstigt nog inte ett ord om varken låt eller artist trots att reklamen gjordes för flera månader sedan. Brukar vara ett tecken på att det är en specialskriven låt men som sagt, finns ingen info överhuvudtaget, tyvärr.

/M

Anonymous,

ons, 19 september 2012 kl. 05:18

det var väldigt synd, hoppas det kommer fram.. tack för försöket!

Anonymous,

ons, 19 september 2012 kl. 05:42

Finns fortfarande ingen info, det som finns om reklamen är bara vilka som gjort den etc. men inte vilken låt man använt. Kampanjen heter "Onödigt kul" och är gjord av produktionsbolaget Acne.

http://www.resume.se/nyheter/r...

ANNONS: