Reklam för Elitseriens/Allsvenskans premiär i hockey. De pratar speciellt om AIK's första match! Låten verkar vara house :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
C•more
Nästa efterlysning →fre, 7 september 2012 kl. 15:22
Anonymous,
fre, 7 september 2012 kl. 20:59
Finns redan en efterlysning. Musiken i TV4:s trailers brukar vara katalogmusik som dom tar ur media-arkiv, alltså inte "vanliga" låtar.
http://reklammusik.se/?q=node/...