C•more

Nästa efterlysning →

fre, 7 september 2012 kl. 15:22

Reklam för Elitseriens/Allsvenskans premiär i hockey. De pratar speciellt om AIK's första match! Låten verkar vara house :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 7 september 2012 kl. 20:59

Finns redan en efterlysning. Musiken i TV4:s trailers brukar vara katalogmusik som dom tar ur media-arkiv, alltså inte "vanliga" låtar.

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: