Är det någon som vet vad låten heter som spelas i reklamen inför Sveriges U21 landslag mot Ukraina?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
U21, Sverige - Ukraina
Nästa efterlysning →tor, 6 september 2012 kl. 18:00
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 10 september 2012 kl. 22:28
Nån jävel? Vad är det för språk... nu får du nog inget svar.
Anonymous,
tor, 13 september 2012 kl. 00:03
säg bara fö fan
Anonymous,
mån, 10 september 2012 kl. 22:05
eller hur kan nån jävel säga va låten heter!!:O