U21, Sverige - Ukraina

Nästa efterlysning →

tor, 6 september 2012 kl. 18:00

Är det någon som vet vad låten heter som spelas i reklamen inför Sveriges U21 landslag mot Ukraina?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 10 september 2012 kl. 22:05

eller hur kan nån jävel säga va låten heter!!:O

Anonymous,

mån, 10 september 2012 kl. 22:28

Nån jävel? Vad är det för språk... nu får du nog inget svar.

Anonymous,

tor, 13 september 2012 kl. 00:03

säg bara fö fan

ANNONS: