Reklam där de snackar om AIKs premiär match i Elitserien/Allsvenskan. Hockey är det iaf, låter som en houselåt dock!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Cmore
Nästa efterlysning →tor, 6 september 2012 kl. 17:25
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 26 november 2012 kl. 00:54
Tack, där är låten på Youtube - och ingen fejklänk till något helt annat för en gång skull, uppskattas.
Anonymous,
tis, 11 september 2012 kl. 16:01
Har hittat låten nu! Den heter "Winning line". Gjord av Bob Bradley / Matt Sanchez / Steve Dymond. Finns tyvärr inte på YouTube eller Spotify.
Anonymous,
tis, 11 september 2012 kl. 16:03
Det är så kallad katalog/produktionsmusik igen. Den finns att lyssna på om man vill men går inte att köpa som privatperson.
http://www.audionetwork.com/pr...
Anonymous,
tis, 11 september 2012 kl. 18:35
Jag kunde köpa den som privat person för 0,78£
Anonymous,
tis, 11 september 2012 kl. 21:05
Just det ja, sorry, dom har ändrat i sitt system sen ett tag så att man kan ändra användartyp till privat och inte företag. Så bra då. :-)
Anonymous,
fre, 7 september 2012 kl. 23:48
Jag tror inte det är "Blessed" stort Avicii fan så hade nog märkt av ifall det hade varit den låten. Fast samtidigt hörde jag bara lite av låten på reklamen. Mycket möjligt!
Anonymous,
sön, 25 november 2012 kl. 23:12
http://www.youtube.com/watch?v...