Såg precis Mercedes reklam på 4an, en dubsteplåt spelades. Hoppas någon vet vilken jag menar :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Mercedes reklam, dubstep låt!
Nästa efterlysning →tis, 4 september 2012 kl. 15:44
tis, 4 september 2012 kl. 15:44
Såg precis Mercedes reklam på 4an, en dubsteplåt spelades. Hoppas någon vet vilken jag menar :)
ANNONS:
Anonymous,
tis, 4 september 2012 kl. 21:37
Audiomachine - "Guardians At The Gate" (Access Denied Dubstep Edit)
http://www.youtube.com/watch?v...