Ungefär 20 minuter in i avsnittet var det en låt, en ganska lågmäld låt med en manlig sångare. Han spelar gitarr, liksom knäpper på gitarren.. Snälla hjälp med att komma på vad låten heter!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låt i Robinson 3/9.
Nästa efterlysning →mån, 3 september 2012 kl. 21:29
Anonymous,
ons, 5 september 2012 kl. 13:14
svara då!!!!!