Låt i Robinson 3/9.

Nästa efterlysning →

mån, 3 september 2012 kl. 21:29

Ungefär 20 minuter in i avsnittet var det en låt, en ganska lågmäld låt med en manlig sångare. Han spelar gitarr, liksom knäpper på gitarren.. Snälla hjälp med att komma på vad låten heter!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 5 september 2012 kl. 13:14

svara då!!!!!

ANNONS: