Nellys nya höstreklam - låt?

Nästa efterlysning →

sön, 2 september 2012 kl. 21:55

http://www.youtube.com/watch?v=nSDydIBv-PI Någon som vet vad låten i filmen heter?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 3 september 2012 kl. 06:04

Vad jag kan få fram så är låten inte släppt, det låter lite som Sounds of Arrows men tror inte att det är dom. Artistens namn har Nelly inte nämnt någonstans än.

Det kommer nog att dyka upp mer info om låten inom kort, många som frågat på Nellys facebook-sida också:

https://www.facebook.com/nelly...

Anonymous,

tis, 4 september 2012 kl. 02:41

Låten är gjord för deras reklam men kommer släppas senare i år, Nelly skriver på sin Facebook:

"The song is custom made for our commercial but it will be released soon. Stay tuned at our Facebook page for more information about the song and when it will be released"

Anonymous,

ons, 3 oktober 2012 kl. 01:47

Moh denebi - in tune
http://open.spotify.com/track/...
/Jimmy

ANNONS: