Vilken låt är det som spelas i Tv10s Sport och Dokumentär reklam som går nu, där man bla kan se Mandela en kort sekvens.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Sport och Dokumentär
Nästa efterlysning →lör, 1 september 2012 kl. 10:53
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 30 oktober 2012 kl. 04:18
vart fan får man tag på den låten?
Anonymous,
tis, 30 oktober 2012 kl. 04:59
Ja vart kan man hitta den? Sökte på youtube osv utan lycka
Anonymous,
tis, 2 oktober 2012 kl. 23:27
Ingen som kommit på vilken låt de är än?
Anonymous,
mån, 3 september 2012 kl. 05:01
VILL OXÅ VETA TACKKK Hoppas de är samma;( påminner jättemycket om en annan låt:/
Anonymous,
ons, 5 september 2012 kl. 06:24
Måste veta! grymt bra låt!
Anonymous,
mån, 8 oktober 2012 kl. 20:02
Robbie Boyd - The Battlefield där har ni den :)