Tjena, Vad heter låten till Viasat film som går på reklam nu i augusti?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Viasat Film
Nästa efterlysning →ons, 29 augusti 2012 kl. 12:26
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 29 augusti 2012 kl. 19:14
Blev fel på länken
Majority Says - 114 har även gått i ett halvår
Anonymous,
tor, 30 augusti 2012 kl. 17:47
Tjena,
Det är inte den! Den här reklamen om Viasat film började visas i augusti..
Anonymous,
fre, 31 augusti 2012 kl. 19:20
Jake Savoretti - Take me home
Anonymous,
fre, 31 augusti 2012 kl. 23:47
Tack!
Anonymous,
ons, 29 augusti 2012 kl. 19:13
Har du kollat så det inte är någon av alla dom som finns i låtarkivet, flera av dom visas fortfarande. :-)
http://reklammusik.se/?q=node/...