Den är latinopop och helt underbar.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Elgigantens nyaste reklamlåt.. låter som zumba eller liknande
Nästa efterlysning →tis, 28 augusti 2012 kl. 15:30
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 29 augusti 2012 kl. 03:40
Tim Devine - "Como tu lo Sabes", ett S försvann.
Anonymous,
ons, 29 augusti 2012 kl. 03:32
Tim Devine - "Como tu lo Sabe" (katalogmusik, ingen vanlig låt)
Finns redan efterlyst flera gånger, ett tips är att söka på företagsnamnet en gång innan man startar nya efterlysningar.
http://reklammusik.se/?q=node/...
http://reklammusik.se/?q=node/...
http://reklammusik.se/?q=node/...