Elgigantens nyaste reklamlåt.. låter som zumba eller liknande

Nästa efterlysning →

tis, 28 augusti 2012 kl. 15:30

Den är latinopop och helt underbar.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 29 augusti 2012 kl. 03:32

Tim Devine - "Como tu lo Sabe" (katalogmusik, ingen vanlig låt)

Finns redan efterlyst flera gånger, ett tips är att söka på företagsnamnet en gång innan man startar nya efterlysningar.

http://reklammusik.se/?q=node/...
http://reklammusik.se/?q=node/...
http://reklammusik.se/?q=node/...

Anonymous,

ons, 29 augusti 2012 kl. 03:40

Tim Devine - "Como tu lo Sabes", ett S försvann.

ANNONS: