Dexter reklamen?

Nästa efterlysning →

sön, 26 augusti 2012 kl. 16:01

På Dexter reklamen så sjunger dem "Hello darkness my old friend", och sen en till fras men iallafall, vet någon vad det är för låt? :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 27 augusti 2012 kl. 00:38

The Sound of Silence med Simon & Garfunkel om jag inte missminner mig helt.

Anonymous,

mån, 27 augusti 2012 kl. 03:05

Japp, stämmer. Världens kanske mest kända ballad.. i alla fall för oss som är lite äldre )

Anonymous,

mån, 27 augusti 2012 kl. 04:33

Tack så mycket! ^^

ANNONS: