På Dexter reklamen så sjunger dem "Hello darkness my old friend", och sen en till fras men iallafall, vet någon vad det är för låt? :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Dexter reklamen?
Nästa efterlysning →sön, 26 augusti 2012 kl. 16:01
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 27 augusti 2012 kl. 03:05
Japp, stämmer. Världens kanske mest kända ballad.. i alla fall för oss som är lite äldre )
Anonymous,
mån, 27 augusti 2012 kl. 04:33
Tack så mycket! ^^
Anonymous,
mån, 27 augusti 2012 kl. 00:38
The Sound of Silence med Simon & Garfunkel om jag inte missminner mig helt.