ngn pianolåt

Nästa efterlysning →

lör, 25 augusti 2012 kl. 10:18

var på en match igår och då spelades en låt som jag tyckte va wätt så skön, den typ börjar med ett piano som spelar, sedan blir den läskigt lik silihouettes och sunshine av avicii, hela låten va lixom avicii style, ngn som vet? ledsen för dålig beskrivning.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: