Dowop i reklamen som går nu http://m.youtube.com/#/watch?v=kRzUrbs_vAU Vad är det för låt å artist? Tackarr
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
netonnet skolstart
Nästa efterlysning →tor, 23 augusti 2012 kl. 23:29
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 25 augusti 2012 kl. 00:40
Aj fan... Ja ja, Tack för svaret!
Anonymous,
fre, 24 augusti 2012 kl. 04:56
Det är en reklamlåt/katalogmusik gjord i retro-stil gjord åt NetOnNet. Ingen låt som går att få tag på.