netonnet skolstart

Nästa efterlysning →

tor, 23 augusti 2012 kl. 23:29

Dowop i reklamen som går nu http://m.youtube.com/#/watch?v=kRzUrbs_vAU Vad är det för låt å artist? Tackarr

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 24 augusti 2012 kl. 04:56

Det är en reklamlåt/katalogmusik gjord i retro-stil gjord åt NetOnNet. Ingen låt som går att få tag på.

Anonymous,

lör, 25 augusti 2012 kl. 00:40

Aj fan... Ja ja, Tack för svaret!

ANNONS: