Söker det tv-spel och den låt som spelas i den reklam som Elgiganten har just nu. Man får följa en liten hund som springer upp till andra våning och där är det en man och en kvinna som spelar något sorts dans-TV-spel med en kläm-käck låt som spelar och en anime-liknande tjej som dansar. Intill TVn sitter en pojk och skrattar åt det hela medan han spelar in dansarna på sin telefon. Nu försöker jag komma på vad låten heter och vad det är för spel de spelar. Hjälp?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
TV-spel och låt
Nästa efterlysning →tor, 23 augusti 2012 kl. 21:19
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 24 augusti 2012 kl. 03:48
Låten är redan besvarad och det är katalogmusik men kan köpas om man nu skulle vilja det, mer info här:
http://reklammusik.se/?q=node/...
Spelet kan vara Just Dance 3 men inte säker.
Anonymous,
fre, 24 augusti 2012 kl. 04:00
Just Dance 4 till Nintento Wii, alldeles nytt.