Låten i nya kappahls reklam

Nästa efterlysning →

tis, 21 augusti 2012 kl. 01:36

Denim reklamen som går på tv nu, det är en tjej som sjunger, hon sjunger nåt sånt här: So come on oh yeae, give in.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 21 augusti 2012 kl. 16:48

Första gången på flera år som Kappahl använder en låt som faktiskt går att få tag på.... Det är:

Birdpaula - Give in to love

http://www.youtube.com/watch?v...

Mvh
/Marcus

Anonymous,

tor, 23 augusti 2012 kl. 02:38

Tack snälla Marcus, som jag letat puh!! :-)

ANNONS: