Denim reklamen som går på tv nu, det är en tjej som sjunger, hon sjunger nåt sånt här: So come on oh yeae, give in.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten i nya kappahls reklam
Nästa efterlysning →tis, 21 augusti 2012 kl. 01:36
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 23 augusti 2012 kl. 02:38
Tack snälla Marcus, som jag letat puh!! :-)
Anonymous,
tis, 21 augusti 2012 kl. 16:48
Första gången på flera år som Kappahl använder en låt som faktiskt går att få tag på.... Det är:
Birdpaula - Give in to love
http://www.youtube.com/watch?v...
Mvh
/Marcus