Nya svenska spels "då ses vi på lördag"

Nästa efterlysning →

ons, 15 augusti 2012 kl. 23:54

Vem är det som sjunger i den nya versionen av "då ses vi på lördag"?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

tor, 27 oktober 2022 kl. 19:23

Vem har lämnat

Anonym,

ons, 6 maj 2015 kl. 09:36

Då ses vi på lördag

Anonymous,

tor, 15 augusti 2013 kl. 04:23

Jag tycker det låter som Emrik Larsson, stonefunkes sångaren

Anonymous,

sön, 19 augusti 2012 kl. 03:36

https://svenskaspel.se/artikla...

Anonymous,

sön, 19 augusti 2012 kl. 03:44

OK, det är Hederos & Hellberg som ligger bakom alltså. Mycket bra grupp, vet inte om dom släppt denna låt dock. /M

Anonymous,

tor, 23 augusti 2012 kl. 04:25

Jodå:
http://open.spotify.com/track/...

Anonymous,

tor, 16 augusti 2012 kl. 05:57

Finns tyvärr ingen info om det någonstans vad jag kan se, här är reklamfilmen. Någon kanske känner igen rösten:

www.youtube.com/watch?v=3Mw1B5...

ANNONS: