Vem är det som sjunger i den nya versionen av "då ses vi på lördag"?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nya svenska spels "då ses vi på lördag"
Nästa efterlysning →ons, 15 augusti 2012 kl. 23:54
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonym,
ons, 6 maj 2015 kl. 09:36
Då ses vi på lördag
Anonymous,
tor, 15 augusti 2013 kl. 04:23
Jag tycker det låter som Emrik Larsson, stonefunkes sångaren
Anonymous,
sön, 19 augusti 2012 kl. 03:44
OK, det är Hederos & Hellberg som ligger bakom alltså. Mycket bra grupp, vet inte om dom släppt denna låt dock. /M
Anonymous,
tor, 16 augusti 2012 kl. 05:57
Finns tyvärr ingen info om det någonstans vad jag kan se, här är reklamfilmen. Någon kanske känner igen rösten:
Anonym,
tor, 27 oktober 2022 kl. 19:23
Vem har lämnat