takbolaget

Nästa efterlysning →

lör, 11 augusti 2012 kl. 00:26

Någon som vet vad låten heter som spelas i nya takbolaget tv reklamen heter? blir GALEN!!!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 7 september 2012 kl. 17:52

Det är RJD2 och låten heter "Ghostwriter" från albumet Deadringer :)

ANNONS: