Vad heter simpsons låten? det är ett piano man hör. Homer säger min fru förstår mig inte. det är reklam för att simpsons går 20.00
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Vad heter simpsons låten? det är ett piano man hör.
Nästa efterlysning →fre, 27 juli 2012 kl. 19:12
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 18 augusti 2012 kl. 03:12
kom igen någon måste veta
Harnkloo,
lör, 18 augusti 2012 kl. 11:45
http://www.youtube.com/watch?v...
Om det här är låten du menar så fanns den redan i låtarkivet...
Anonymous,
lör, 18 augusti 2012 kl. 22:00
tack
Oliver,
tis, 19 november 2013 kl. 16:15
kan du skriva hur man spelar den på piano cdefgab asså i toner då,plzzzzz!!