Vad heter simpsons låten? det är ett piano man hör.

Nästa efterlysning →

fre, 27 juli 2012 kl. 19:12

Vad heter simpsons låten? det är ett piano man hör. Homer säger min fru förstår mig inte. det är reklam för att simpsons går 20.00

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Oliver,

tis, 19 november 2013 kl. 16:15

kan du skriva hur man spelar den på piano cdefgab asså i toner då,plzzzzz!!

Anonymous,

lör, 18 augusti 2012 kl. 03:12

kom igen någon måste veta

Harnkloo,

lör, 18 augusti 2012 kl. 11:45

http://www.youtube.com/watch?v...

Om det här är låten du menar så fanns den redan i låtarkivet...

Anonymous,

lör, 18 augusti 2012 kl. 22:00

tack

ANNONS: