Trailer för kommande programinnehåll på tisdagar i Kanal 5. Jag söker låten som spelas i trailern, någon slags elektrisk musik. Tror att trailern är ny så låten kan vara svår att hitta. /Blomman
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Sitcom-tisdagar
Nästa efterlysning →lör, 21 juli 2012 kl. 21:47
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 13 augusti 2012 kl. 06:17
Nu spelas låten i trailern för "Suburgatory". Vet fortfarande inte vad den heter.
/Blomman
Anonymous,
fre, 17 augusti 2012 kl. 02:53
Det är katalogmusik, det svaret fanns redan tidigare i tråden. Alltså produktionsmusik från ett arkiv och ingen "vanlig" låt. Den går inte att få tag på.
Anonymous,
tor, 26 juli 2012 kl. 16:52
Letar som en idiot efter den låten...
Anonymous,
fre, 17 augusti 2012 kl. 02:16
Kanal 5 säger att det är "katalogmusik" och är special utformat för sånna här sammanhang och finns inte att få tag på för allmänheten...
Anonymous,
fre, 27 juli 2012 kl. 16:17
Glad melodi, påminner om Slagsmålsklubben, kan vara en remix av deras låt.
Anonymous,
fre, 27 juli 2012 kl. 16:24
Ovningskora av Slagsmålsklubben tänkte jag på. Påminner om den iaf.
Anonymous,
fre, 27 juli 2012 kl. 16:42
det är köttbulle sången!!!! så jävla bra
Anonymous,
sön, 29 juli 2012 kl. 20:49
Utveckla är du snäll....
Anonymous,
sön, 29 juli 2012 kl. 23:47
jag har sökt överallt efter köttbulle låten men hittar inte
Anonymous,
fre, 3 augusti 2012 kl. 14:58
Är det någon som hittat den??
Anonymous,
lör, 4 augusti 2012 kl. 15:31
nej, kan inte nån ringa kanal 5, jag blir galen
Anonymous,
lör, 4 augusti 2012 kl. 16:48
Ingen ide att ringa om såna frågor, ta det via deras Facebook-sida.
Anonymous,
fre, 27 juli 2012 kl. 17:57
var hittar man den?
Flower,
mån, 28 januari 2013 kl. 18:26
Kom på att jag frågade Kanal 5 på deras facebook-sida och fick svar. Kommer inte ihåg exakt vad svaret var men att det var katalogmusik, fick alltså inte veta vad låten heter.
Söker fortfarande efter någon form av spelbar fil med den här låten på.