Någon som känner igen låten som TV8 spelar när de skall visa sina sommarserier? Något med "and you'r daddys rich"
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Sommarserier
Nästa efterlysning →fre, 20 juli 2012 kl. 14:27
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 1 september 2012 kl. 19:11
Det är märkligt att de flesta som svarar på en fråga på nätet börjar svaret med "Visserligen har jag ingen aning, men jag gissar ändå ...". Obergripligt!
Låten som spelas heter Summertime och är skriven av George Gershwin till operan/musikalen "Porgy and Bess".
Anonymous,
tor, 23 augusti 2012 kl. 09:47
Har inte sett reklamen, men "In the Summertime" med Mungo Jerry är en gissning. Där finns en textrad som går "If her daddy's rich...".
Anonym,
tis, 9 april 2024 kl. 21:55
Mungo Jerry - In the summertime