vad heter låten i ellos reklamet?? inte den nya med frida "i belive in life" denna syftar jag på http://www.youtube.com/watch?v=AWClShIWCuc
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten
Nästa efterlysning →tis, 17 juli 2012 kl. 23:55
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
sön, 22 juli 2012 kl. 19:34
tråkigt:(
gillade den faktiskt..
brukar inte digga reklam musik, men den låten hade nåt jag fastnade för.
tycker ändå dom borde släppa den, som slinga, el ringtone el vad som helst:)
Anonymous,
ons, 18 juli 2012 kl. 06:40
Den är specialskriven för Ellos, dom har haft den förra året också. Är ingen hel låt som går att få tag på.