Låten

Nästa efterlysning →

tis, 17 juli 2012 kl. 23:55

vad heter låten i ellos reklamet?? inte den nya med frida "i belive in life" denna syftar jag på http://www.youtube.com/watch?v=AWClShIWCuc

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 18 juli 2012 kl. 06:40

Den är specialskriven för Ellos, dom har haft den förra året också. Är ingen hel låt som går att få tag på.

Anonymous,

sön, 22 juli 2012 kl. 19:34

tråkigt:(

gillade den faktiskt..

brukar inte digga reklam musik, men den låten hade nåt jag fastnade för.

tycker ändå dom borde släppa den, som slinga, el ringtone el vad som helst:)

ANNONS: