GB Glass sommarlåt

Nästa efterlysning →

tis, 17 juli 2012 kl. 22:40

I reklamen är det dansande glassar och reklam för vanlig vanlijglass med sommartema. Undrar vad det är för låt (om det inte råkar vara en de själva har gjort) Tack på förhand!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 18 juli 2012 kl. 03:47

Gjord för reklamen och ingen hel låt vad jag kan se, men den låter väldigt inspirerad av Cornelis Vreeswijks låt "Turistens klagan"

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

ons, 18 juli 2012 kl. 03:49

okej, tack ändå :)

Anonymous,

ons, 18 juli 2012 kl. 03:48

Och här är reklamen....

http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: