HHej! Jag undrar vad låten heter som spelas i reklamen för sommar med Ernst?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
vad heter låten som spelas i reklamen för sommar med Ernst???
Nästa efterlysning →sön, 15 juli 2012 kl. 19:05
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 20 juli 2012 kl. 02:01
Hmm... en av de låtarna som varit med är "good song" med Salem Al Fakir, det är den enda jag kommer på.
Anonym,
lör, 16 november 2019 kl. 18:29
David heideman