Coop forum Tv6

Nästa efterlysning →

lör, 14 juli 2012 kl. 11:22

Vad heter låten i reklamen? Hårdingen som lyssnar på musik i hörlurar och släpper förbi en annan kille i kassan som bara ska ha glass.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 6 april 2013 kl. 18:19

...och *hårdingen* heter Jocke... *L*

Anonymous,

lör, 14 juli 2012 kl. 18:04

Immersed In Blood - Serpent Of Chaos?

Anonymous,

lör, 14 juli 2012 kl. 18:12

För att göra det lite tydligare, gruppen heter Immersed in Blood (från Sverige) och låten är “Serpent Of Chaos”. Vet inte om den finns utgiven än, dom finns på Facebook om du vill ha mer info.

ANNONS: