Reklamen som visas är att Robin ska börja nu igen 2012. I reklamen är det tre gamla deltagare som springer och försöker hinna ta en träfigur. Men va heter låten??
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Robinson 2012
Nästa efterlysning →ons, 11 juli 2012 kl. 01:46
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 28 augusti 2012 kl. 06:57
Det är en annan låt förutom freak som går i början av programmet i robinsson
Anonymous,
tis, 28 augusti 2012 kl. 06:58
Vad heter den andra låten inte freak alltså som spelas in början av programmet
Anonymous,
ons, 11 juli 2012 kl. 11:09
Låten heter Freak med Urban Cone .
http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
lör, 25 augusti 2012 kl. 19:29
En väldigt bra låt, någon som vet vad låten som spelas i början av varje avsnitt heter?