Robinson 2012

Nästa efterlysning →

ons, 11 juli 2012 kl. 01:46

Reklamen som visas är att Robin ska börja nu igen 2012. I reklamen är det tre gamla deltagare som springer och försöker hinna ta en träfigur. Men va heter låten??

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 25 augusti 2012 kl. 19:29

En väldigt bra låt, någon som vet vad låten som spelas i början av varje avsnitt heter?

Anonymous,

tis, 28 augusti 2012 kl. 06:57

Det är en annan låt förutom freak som går i början av programmet i robinsson

Anonymous,

tis, 28 augusti 2012 kl. 06:58

Vad heter den andra låten inte freak alltså som spelas in början av programmet

Anonymous,

ons, 11 juli 2012 kl. 11:09

Låten heter Freak med Urban Cone .
http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: