Låten i Robinson-trailern som går just nu, vad heter den? Har bara hört en textrad: "Footprints in the snow"
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Robinson-trailer tv4
Nästa efterlysning →mån, 9 juli 2012 kl. 14:04
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 18 juli 2012 kl. 01:53
Står ju däruppe... Urban Cone heter dom.
Anonymous,
tis, 10 juli 2012 kl. 09:55
as bra!
Anonymous,
mån, 9 juli 2012 kl. 23:24
URBAN CONE- Freak!!! Grym!
Anonymous,
tis, 17 juli 2012 kl. 06:17
grymm låt tung
Anonymous,
tis, 10 juli 2012 kl. 04:25
Ja det undrar jag med-kanonlåt- finns det någon som vet gruppens namn.