Vad heter låten som är i Carlsbergs reklam. "anpassat" för em. Eller är det bara en jingel dom har..
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Carlsbergs reklam
Nästa efterlysning →sön, 1 juli 2012 kl. 23:42
sön, 1 juli 2012 kl. 23:42
Vad heter låten som är i Carlsbergs reklam. "anpassat" för em. Eller är det bara en jingel dom har..
ANNONS: