Carlsbergs reklam

Nästa efterlysning →

sön, 1 juli 2012 kl. 23:42

Vad heter låten som är i Carlsbergs reklam. "anpassat" för em. Eller är det bara en jingel dom har..

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: