Sommarfilmer

Nästa efterlysning →

lör, 30 juni 2012 kl. 18:08

Sommarfilm på TV11... Tjej som sjunger något i stil med "I´ve got it, I need it... I can´t wait to see...", Någon som känner igen den?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 4 augusti 2012 kl. 02:01

Är det någon hittar låten som spelas när sommarfilmerna visas på tv11 snälla skriv då. Måste veta vem det är.

Anonymous,

tor, 12 juli 2012 kl. 04:00

Letar också efter den, kan inte hitta den någonstans :/

Anonymous,

tor, 12 juli 2012 kl. 04:20

Gareth Johnson -See The Light

Anonymous,

sön, 22 juli 2012 kl. 20:35

Hittade låten nu. Underbart! Sök bara på See The light - Gareth Johnson på youtube så hittar ni den.

Anonymous,

sön, 22 juli 2012 kl. 22:47

Mm... Det svaret kom ju redan den 11 juli?!

ANNONS: